tisdag 29 november 2011

Byte med Popetotrora...

Någon gång i somras fick jag syn på ett alldeles underbart litet iPhone fodral i Popetotroras shop och skrev några rader till Petra för att höra om hon möjligen var intresserad av ett byte. Och jag hade tur, för det var hon.
Av mig fick Petra bl a nedanstående clownprojekt att sätta saxen i: 


Och så här blev den när hon var klar:
Jättekul loppisfynd, men jag kände att jag aldrig skulle lyckas komma till skott själv. Hos Petra blev det dock inte liggande någon längre tid.
Tidigare byte med Petra kan ni se här. /Carro

Ps. Tyvärr har jag ingen bild på det fina mobilfodralet, det var en gåva till en bättre behövande vän.

2 kommentarer:

  1. Ja, det där var ett riktigt uppskattat byte! Det leks med clownen nästan varje dag här hemma. :-)

    SvaraRadera
  2. Vad klurigt med ett clowntyg, kul loppisfynd!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...